Målret dine annoncer mod din mest profitable målgruppe

Med display og remarketing kan du fange de kunder, der tidligere har vist interesse for dit produkt eller hjemmeside.

Annoncér mod dine besøgende

Når du benytter dig af display og remarketing, sikrer du, at din annoncering er målrettet imod købedygtige potentielle kunder. Dine penge går altså ikke spildt på brugere, som ingen interesse har i dit produkt/ydelse.

Du har mulighed for at tilpasse din annoncering efter egne behov. Du kan enten foretage en bred annoncering eller målrette din annoncering mod et konkret segment.

%

af alle personer som søger, har ikke besluttet sig for hvem de vil købe af - det kan du påvirke

Sporing øger dine salg

En god og korrekt opsat kampagnestruktur skaber et værdifuldt overblik over dine produkter/ydelser, og den er afgørende for at optimere dit investeringsafkast. Vi har mange års erfaring med denne form for annoncering, og vi ved, hvordan du får mest ud af dit budget.

Vi vægter højt, at grundarbejdet er gjort korrekt. Derfor bruger vi timer på at udarbejde en grundig analyse og få opsat dine kampagner korrekt.

3 gode grunde til at investere i Display / remarketing

Målret annoncer mod besøgende, der har set specifikke sider og produkter.

 

Lav mersalg med flere af dine produkter eller ydelser.

 

Annoncer med produkter der blev tilføjet i kurv, men ikke blev købt.

 

Anbefalede produkter i sammenhæng med Display og/eller remarketing

Med Google Ads kan du få en placering på side 1 af Googles søgeresultater.

Med Google Shopping kan de fremvise dine produkter på Google.

Instagram annoncering er i stigende vækst, og du kan målrette effektivt.

Bliv kontaktet allerede i dag

Udfyld felterne så kontakter vi dig hurtigst muligt

Når du har sendt dine oplysninger, så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du kan også ringe til os på 29 10 29 99